همه چی ارومه ما اینو میدونیم
دختر ابنباتی
اینجــا یه شــهر ابنبــاتی بـــرا یه دختـــر ابنباتیهـ!
 

خوشحال و خندونیم،مثل یک قندونیم

همه چی ارومه،ما اینو میدونیم

من شبیه سینی،پرم از شیرینی

رو سرت جا دارم،رو سرم میشینی

چیپس و اسنک میخوری،هی لواشک میخوری

همه چی موجوده،چرا باشک میخوری

توی چالوس میخوری،تو چقد لوس میخوری

من برات پوس میکنم،چرا با پوس میخوری

غصه مون معدومه،همه چی ارومه

تو داری میترکی،از چشات معلومه

من چقد خوشحالم،من پی اشغالم

دستای کثیفمو،به خودم میمالم

تا شمال میخونیم،تو هتل میمونیم

تو میگی مهمونیم؟،پ ن پ!میمونیم

گل یاس شب بو،ای سن ایچ لیمو

انا عاشق اولدوم،i never forget you



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, | 13:2  | asal |